maandag 2 januari 2017

Goede (bruiloft) voornemens

2016 is voor mijn gevoel omgevlogen en 2017 wordt ons jaar! De bruiloft komt nu wel steeds dichterbij en ook de voorbereidingen worden serieuzer. 1 van mijn voorbereidingen waar ik wel wat tijd aan ga besteden is mijn uitstraling. Ik wil er natuurlijk op mijn best uitzien en daarvoor mogen er wel wat kilo's van af. Ik heb me de afgelopen maanden lekker laten gaan, chips, snoep en lekker eten gingen er bij mij wel in, maar daar komt nu verandering in!

Vanmorgen ben ik op de weegschaal gaan staan en die gaf aan dat ik 66,6 kg woog. Lekker duivels getal, maar daar schrik ik niet van af! Mijn streefgewicht is 60 kg, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat cijfers me niet zoveel doen. Ik wil er goed uitzien en of ik nu 60 kg weeg of meer dat maakt me niet uit. Het belangrijkste is dat ik me ga houden aan een gezond eetpatroon en regelmatig sport.
Het sporten is het probleem niet. Ik dans 5,5 uur in de week en doe daar nu ook actief mee. Wat betreft mijn eetpatroon, ik stop vanaf nu met het eten van rotzooi. Geen suiker meer en alleen in het weekend af en toe een handje chips. In maart gaan we naar Spanje om alles te regelen en het eten te proeven. Als we daar van terug komen ga ik weer beginnen met mijn dieet. Ik ga niet een hele blog bijhouden over me gewicht en hoe het gaat, maar als we bijna bij de grote dag zijn zal ik zeker delen of het me gelukt is en of ik tevreden ben!

Dit gedeelte van mijn blog is waarschijnlijk 1 van de kortste, maar voor mij wel 1 van de belangrijkste daarom wilde ik dit wel delen. Dus voor mij geen lekkernij meer voor het goede doel!

Ik wil iedereen bedanken voor een mooi jaar en bij deze wensen wij iedereen een mooi en gezond 2017 toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten