woensdag 19 april 2017

Creatiefste bruid van 2017





Omdat ik met van alles bezig ben voor me bruiloft wat betreft zelf maken/ zoeken en lekker creatief zijn had mijn zusje me opgegeven voor de creatiefste bruid van 2017. Hiermee moest zij aangeven waarom ik de meest creatiefste bruid ben en foto’s en ideeën meesturen over wat wij allemaal aan het doen waren voor de bruiloft. Als eerst kreeg ik bericht dat ik selecteert was en mee deed aan de wedstrijd! Verder kon ik niets doen want de keuze werd gemaakt door alle leveranciers die het pakket hadden samen gesteld voor de winnaar. Het was even stil want de uitslag zou pas op  31-03-2017 bekend gemaakt worden. Toen plots kreeg ik een dag van te voren een mail met de mededeling dat ik in de top 3 zou zitten! hoe spannend!? Daarbij stond de vraag of ik al een fotograaf had. Ik reageerde meteen vol enthousiasme dat ik er nog wel 1 zocht en dat ik heel erg blij was de top 3 te halen! De volgende dag kreeg ik weer mail..

Van de 59 nominaties was ik geselecteerd voor de top 10. Privé kreeg ik te horen dat ik tot de top 3 behoorde, maar was het genoeg voor de 1e plaats??

verder stond er in de mail wie er nog meer genomineerd waren en tot de top 10 behoorde en dat wij een mail mochten sturen voor een ‘’troost’’ prijs en daarna de naam van de winnaar. Helaas was dat niet mijn naam, maar ik ben wel heel erg trots dat ik in de top 3 sta!

De volgende dag kreeg ik nog een mail. Dit maal was het van de fotografe die mee deed aan de win actie. Als je won kreeg je namelijk een gratis fotoreportage van 4 uur! Ze mailde me dat ik haar nummer 1 keuze was en dat ze heel erg graag de foto’s had willen maken van ons, maar dat de andere leveranciers voor de andere dame hadden gekozen. Ik was blij verrast met haar mail, want er was wel iemand die voor mij had gekozen! Ze vroeg me of ze alsnog de foto’s nog maken, alleen dan wel tegen betaling. Ik heb haar om een offerte gevraagd en daar wacht ik nu op! 

Kort om, ik sta in de top 3 van creatiefste bruid van 2017 en ik ben er trots op! Al mijn creaties zullen op de bruiloft terug te zien zijn! Dankjewel Rachell, voor het aanmelden en bedankt Liefslabel voor de nominatie! Wij gaan nog even verder met creatief zijn!


Wil je ook tips en tricks over hoe je je eigen bruiloft een extra eigen boost kunt geven of heb je ideeën en kom je er niet uit? Bericht me dan op Facebook/myweddingjournal en ik zal je zo snel mogelijk contacten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten