maandag 24 april 2017

Heey DJ!

De meeste mensen weten wel hoe belangrijk muziek voor mij is en dan helemaal op de belangrijkste dag van me leven! Ik wil goeie muziek, waar iedereen lekker op kan dansen en een goeie DJ die de nummer mooi in elkaar kan laten overlopen zonder dat je dat hoort. Mijn schoonmoeder en haar vriend kenden wel wat DJ’s en wilde ons meenemen om naar ze te luisteren. De eerste keer dat we naar een DJ gingen luisteren was in het parkschouwburg in Hoorn. De muziek kon niet te hard omdat het een afterparty/ uitloop van een show was. Het was natuurlijk wel jammer, maar je kon uiteraard wel horen hoe er gedraaid werd. Omdat ik gelukkig niet veel eisend ben wilde ik ze nog wel een keer horen maar dan op een feest en dat was gelukkig mogelijk en een week of 2 later stonden we op een besloten feest in een hoekje stiekem mee te luisteren naar de kunsten van de DJ’s. Toen we het wel gehoord hadden zijn we weer gegaan en heb ik met me vriend overlegd wat we ervan vonden. Het sloot helaas niet aan op wat wij zochten in een DJ dus werd onze zoektocht voortgezet. Omdat we naar een trouwbeurs in van de Valk geweest waren wilde we de DJ die daar stond ook wel horen alleen de luisteravonden waren voor ons niet haalbaar. We zijn wel langgewenst bij de DJ thuis om een goed beeld te krijgen van wat we konden verwachten maar helaas sloot dit ook niet aan op wat wij graag wilde op ons feest. 

Er waren nog een paar DJ’s die we zelf ook kende of via via van hadden gehoord. Na wat rond vragen kwamen we uiteindelijk bij DJ Gilton terecht. Deze DJ had al veel verschillende feesten achter zijn naam staan in Nederland maar ook in het buitenland en daarnaast draaide hij geregeld op privĂ© feesten of word hij ingehuurd door kroegen om te komen draaien. Via de mail heb ik contact gelegd met hem en hij gaf aan dat wij wel een keer konden luisteren naar hem als hij in een kroeg stond. Zo gezegd zo gedaan zijn wij naar de kroeg gegaan waar hij die avond moest draaien. We waren allebei erg onder de indruk van de manier hoe hij muziek in elkaar over liet lopen en we waren hier door allebei erg enthousiast. Ik heb hem de volgende dag terug gemaild dat we graag een gesprek met hem wilde hebben omdat we erg enthousiast waren over de manier waarop hij draaide! 

Gilton kwam gezellig bij ons thuis langs om alles door te spreken. Wat waren onze muziek wensen, wat wilde we absoluut niet horen, wat waren de tijden en locatie en ga zo maar door. Het klikte enorm goed en we hebben ook direct aangegeven bij Gilton dat wij heel graag met hem in zee willen gaan! Wij zijn erg blij met de keuze die we hebben gemaakt, want draaien dat kan hij als de beste en hij is ook nog eens super amicaal en gezellig!

We waren toevallig vorige week op de vrijmibo om een locatie te bekijken voor het feest en daar stond Gilton ook te draaien! Het zag er goed uit met de lampen en de opzet en hij was ook weer erg enthousiast! Ook de muziek klonk weer geweldig dus dat was wel een bevestiging dat wij een goede keuze gemaakt hebben! ik kan niet wachten tot het zo ver is! Let’s party!!!

Meet our DJ, Gilton Franklin.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten