maandag 15 mei 2017

Bachelorette party!!

Ik stond op en maakte me klaar voor een normale zaterdag werkdag, dacht ik.. Ik had die dag een sollicitant die langs zou komen en een collega zou voor het eerst een les geven aan klanten. Eenmaal op werk heb ik me team aangesproken over wat we zouden gaan doen die dag en heb ik me voorbereid op de sollicitant die zou komen tot dat om 11:30 uur ineens 4 vriendinnen de winkel in kwamen rennen met ballonnen, camera aan om mij op te halen voor mijn vrijgezellenfeest!

Ik heb zo een sollicitatie zei ik, waarop met zusje zei ja dat is allemaal geregeld! Sven komt zo om je over te nemen! Ik was een beetje verbouwereerd omdat ik hem echt niet aan zag komen! Na nog wat dingen gezegd te hebben over dat ik moest werken werd ik door me zusje mee naar boven genomen om me spullen te pakken om te gaan. Gelukkig ben ik niet koppig en had ik natuurlijk alles gedaan wat er van me geraagd werd op de kaartjes die ik de afgelopen weken had gekregen.. NOT!! Ik had me totaal niet voorbereid! Gelukkig hadden ze daar ook al rekening mee gehouden en had me vriend van alles in me tas gegooid zodat ik genoeg mee had die dag (thnx schat). 

Eerste stop, bij mijn beste vriendin thuis waar we lekker zijn gaan lunchen en ik even snel onder de  douche ben gesprongen! Na een goede lunch zijn we in de auto gesprongen onderweg naar onze eerste echte stop! 

We reden naar Utrecht waar het avontuur begon! Na een klein stukje gelopen te hebben moest ik mijn ogen dicht doen en werd ik ergens naar binnen geloodst. Toen ik binnen was mocht ik ze weer open doen en stonden we in een dansschool! En niet zomaar een dansschool maar 1 met 6 palen in de grond. We gingen paaldansen! Dit heb ik nog niet eerder gedaan en wilde ik wel nog een keer proberen! Het is echt super gaaf maar wel erg zwaar. Je moet je eigen gewicht wel kunnen tillen en je moet je zo klemmen om de paal dat je er zeker een paar blauwe plekken aan over houdt, maar dat kon de pret niet drukken! Ik heb erg genoten!

Daarna zijn we door het centrum van Utrecht gelopen naar een restaurant waar we lekker hebben gegeten. We hadden wel een strak schema dus we moeten wel in recordtijd eten! Gelukkig was het restaurant op de hoogte en gaf of snel al ons eten. We hebben snel, maar goed gegeten!

Vervolgens zijn we weer terug gegaan naar de auto om onze rit te vervolgen. We bleven wel in Utrecht, maar niet in het centrum. Ik werd meegenomen naar een industrieterrein waar allemaal fabrieken stonden. Geen idee wat we nu weer zouden gaan doen. We stopte uiteindelijk bij een groot pand waar een kart centrum aanwezig was. Misschien gaan we karten? We liepen naar binnen, moeten onze spullen opbergen en daarna helemaal naar boven lopen. Daar stond op een bord Prison island. Awesome! We gaan dus ontsnappen uit een gevangenis! Onze groep werd in 2e gesplitst en we mochten naar binnen. Binnen waren allemaal kleine cellen waar je in kon met een sleutel en achter iedere deur zat een opdracht die je uit moest voeren. Door het uitvoeren van de opdrachten kon je punten behalen en zo kon je winnen. Ik zat in team bride samen met Rachella, Quensaira en Sharina. Het andere team bestond uit Lotte, Susanne en Chantal. Het andere team stond de hele tijd boven ons, maar wij hebben in de laatste 5 minuten de achterstand ingehaald en team bride is als winnaar geĆ«indigd!! 

Laatste stop, de kroeg! Er waren een paar meiden die naar huis wilde dus ben ik samen met Rachella, Lotte en Susanne lekker de kroeg ingedoken om er vervolgens om 03:30 uur weer uit te komen! Helemaal gesloopt maar voldaan ben ik in me bed geƫindigd..

Rachella en Susanne, bedankt voor het regelen van een onvergetelijke dag!
Quensaira, Sharina, Lotte en Chantal bedankt voor alle gezelligheid en een top dag!

Nu komt het allemaal wel snel op me af! Ik kan niet wachten op de zomer!


Nu eerst de uitnodigen maken en versturen voor ons feest in Nederland :D


  

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten