vrijdag 16 juni 2017

You've got mail!

Het schiet al op! De teller stond alweer op 3 maanden. Het is dus de hoogste tijd om de uitnodiging voor ons feest te gaan versturen.
We hadden er al 1 op het oog dus als het goed is hoefde we alleen maar een tekst te verzinnen en af laten drukken. Helaas klonk dit makkelijker dan gedacht! De kaart die wij hadden gevonden waren in de zelfde stijl als de kaart die we verstuurd hadden voor Spanje alleen in plaats van een paspoort werd het een enkele pagina. Het werd hem echter niet omdat het kaartje erg klein was en dus een beetje goedkoop overkwam in onze ogen. 

We moesten nu actie gaan ondernemen want als je te lang wacht dan kunnen er zometeen mensen niet omdat je zelf te laat bent met versturen van de uitnodigingen. Dit wilde we natuurlijk niet! Ik ging op zoek naar een kaart die bij ons paste maar ook bij ons thema. Ik zocht op google naar kaarten met reizen als thema. Zo kwam ik op een paar leuke ideeën maar toch wat simpel. Op een gegeven moment vond ik een kaart die je geheel kon aanpassen naar eigen smaak. Deze heb ik toen zelf aangepast naar het thema en gepersonaliseerd door foto’s van ons te gebruiken.

We hebben snel een proefdruk besteld die een paar dagen later binnen kwam! Deze hebben we laten lezen door een aantal mensen zodat we geen spelfouten of andere fouten hadden op de kaart en hebben hem daarna direct besteld! Een paar dagen later kwam alles binnen en heb ik samen met Rachella de uitnodigingen in elkaar gezet.
Dit was ook nog wel even een klusje! We hebben foto's afgedrukt die we in de kaart vast zetten zodat als je hem open doet je ons ziet en aan de zijkant de uitnodiging zelf. Daarna moesten alle kaarten in de enveloppen, juiste adressen erop, postzegel en als laatst moet hij dichtgeplakt worden met een safe the date sticker.


De volgende dag heeft me vriend alles op de post gedaan! Ik ben erg benieuwd wat iedereen van de kaart vind en wie er allemaal een feestje komen vieren! :D



Geen opmerkingen:

Een reactie posten