dinsdag 8 augustus 2017

countdown 24 days to go!!

Het is alweer even geleden dat ik een stukje heb geschreven, maar dat is ook niet raar als ik het druk heb! De laatste lootjes, laatste regelingen, alles moet perfect zijn en geregeld voordat we naar Spanje vliegen!

Wat is er gebeurd?
Mijn grootste nachtmerrie is werkelijkheid geworden.. Ik heb mijn jurk op maat laten maken en guess what?? Hij is te klein gemaakt!! Hij zit wel mooi hoor, maar ik kan niet meer ademen.. Als ik diep in adem springt de achterkant open.. Is lijnen een optie? Helaas niet want op de plekken waar ik geen lucht krijg kan ik niet afvallen! Stress dus..

Nu ga ik volgende week dinsdag terug en hoop ik dat het nog goed komt.. Anders weet ik even niet wat we hier mee aan moeten..

Even positief worden! We hebben echt al heel wat versiering ingeslagen! Super leuke decoratie met als thema reizen. Wereldbollen, foto's, een wereldkaart op canvas en allemaal leuke decoratie in de kleuren blauw/ groen! Ik heb nu al zin om te decoreren ;)

Wat moet er nu nog gebeuren? Ik ga nog een avond creatief doen met Rachell en Suus! Dromenvangers maken, vlaggetjes knippen uit atlassen, een enveloppen doos maken, Menu's uitwerken, de Photo Booth kader aanpassen en nog wat laatste spullen kopen zoals wegwerp camera's en fotolijsten.

Ja nog genoeg te doen, maar we hebben nog 3 weken en een goede ceremoniemeester ;)

Wij kunnen in ieder geval niet meer wachten tot het zo ver is!!

En of het goed komt met me jurk??
Dat zal ik na volgende week delen ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten