zaterdag 19 augustus 2017

vandaag over 2 weken, zon, zee, strand, i do..

Vandaag over twee weken is het zo ver! Dan sta ik met mijn aanstaande op het strand, in het zand te genieten van alles en iedereen! Dan is de tijd aangebroken om elkaar het ja woord te mogen geven.. Om voor altijd aan elkaar verbonden te blijven en elkaar te steunen in voor en tegenspoed!
Klinkt allemaal heel heftig maar we houden het lekker luchtig.

Hoe zit het met me trouwjurk?? Dit zit echt prachtig!! We zijn afgelopen dinsdag terug gegaan en ze heeft hem iets uit kunnen leggen bij de rits. Ik krijg nu genoeg lucht en hij zit nog steeds super mooi. Ze heeft nog wat andere kleine aanpassingen gedaan om hem nog mooier uit te laten komen! Benieuwd hoe hij gaat staan? ik ook ;)

Ik heb nu dus een hele grote stressfactor minder en kan me nu richten op de kleine zaken er om heen. Welke versiering nemen we mee naar Spanje bijvoorbeeld? Past het in de koffers of gaat er wat mee in de auto bij Rachella en Thomas. Dit weekend gaan we dat allemaal rustig uitzoeken.

Wat moeten we nu nog regelen?  Ik heb de aankomende week volgezet met afspraken!! Ik moet naar de kapper, de nagelstyliste, de pedicure en de beauty salon! Ook ga ik al 2 weken naar de zonnestudio om een beetje kleur op te doen. Zometeen ben ik een kreeft op mijn eigen bruiloft! Dat zullen geen mooie foto’s worden ben ik bang! :D Het word dus nog een week met veel ondernemen en laatste puntjes op de i zetten en als allerlaatst zullen we 2 draaiboeken maken. 1 voor in Spanje en 1 voor in Nederland. Samen met mijn ceremoniemeester Rachella en in Spanje Cristina alles doorlopen en dan gaan we naar Spanje!!


Mocht het lukken dan zal ik op de dag zelf nog wat delen op Facebook, naar alleen als ik het niet vergeet ;) Wie weet een korte live stream vanuit het Hotel! :D Wordt vervolgd dus.. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten