dinsdag 2 augustus 2016

Even voorstellen..

Hi!,

Laat ik mezelf even voorstellen.. Ik ben Stephanie en ik ben afgelopen september door mijn vriend ten huwelijk gevraagd!! Omdat ik vanaf dat moment tot aan DE dag zelf een prachtige beleving vind en een reis is om nooit te vergeten wil ik deze reis via een blog bijhouden. Zo kan ik je mijn ervaringen delen, maar ook tips en tricks die ik tegen ben gekomen die een volgend bruidje weer kan helpen in haar reis. Ieder moment zal ik vast leggen door middel van foto's en video's en dit met jullie delen. Mijn reis begon op 08-09-2015 in Brooklyn, New York. Vanaf die dag is mijn relatie een hele andere kant op gegaan, want dan ben je ineens verloofd! Hoe dit is verlopen? wat ik al heb gedaan? wat er nog komen gaat? volg me blog en ik hou je van alles op de hoogte!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten