donderdag 18 augustus 2016

What a wonderful wedding

Nu ik over ruim een jaartje ga trouwen volg ik verschillende websites, Facebook pagina en pin ik er op los om inspiratie op te doen voor onze bruiloft. De website ''What a wonderful wedding'' is daar 1 van. Ze verkopen allemaal leuke decoratie om je bruiloft aan te kleden. Van gepersonaliseerde items tot thematische ideeën, je vind er echt alles! Ik volg ze via Facebook waar ze dagelijks leuke items op posten voor leuke prijzen en ook items waar je niet snel aan denkt, maar wat wel een extraatje aan je bruiloft kan geven.

Via hun website ben ik op het idee gekomen om een thema aan mijn feest te geven! Mijn vriend en ik houden allebei erg van reizen en er zijn zoveel leuke ideeën en tips om je feest aan te kleden in een reis thema bijvoorbeeld hartjes knippen uit atlassen, vintages koffers gebruiken voor het ontvangen van je enveloppen en nog veel meer. 1 van de items waar ik meteen verliefd op werd was het gastenboek die geïnspireerd is op reizen. Het is een leuk bruin boekje met de tekst ''our journey begins'' en er zitten 3 stempels bij die gebruikt kunnen worden bij het schrijven in het gastenboek. Het oogt daarom op een groot paspoort, maar is wel een schappelijke en leuke maat om voor altijd te bewaren. Deze had ik uiteraard meteen op mijn verlanglijst staan om ons feest de thema te geven op alle fronten.

Zoals vele Facebook pagina's werd er een win actie gepresenteerd op de pagina van ''What a wonderful wedding''. Wat je kon winnen maakte mij meteen vrolijk want het betrof namelijk het gastenboek die al op mijn verlanglijst stond! Ik deed meteen mee met de actie in de hoop het gastenboek te winnen want een bruiloft kost tenslotte al genoeg. Dan zou dit een leuk meevallertje zijn!

Een tijdje later werd de winnaar bekend gemaakt op de Facebook pagina en plots zag ik mijn naam voorbij komen! IK HAD GEWONNEN!!! zo blij als een kind belde ik me vriend op met de vraag of hij even naar een gastenboek wilde kijken op de pagina van ''What a wonderful wedding'' omdat ik hem mooi vond en wel wilde hebben. Mijn vriend vond het ook een mooi en schappelijk gastenboek. Niet te groot, niet te druk, gewoon net mooi. ''guess what??'' Zei ik, ''Ik heb hem gewonnen!!'' Mijn dag kon in ieder geval niet meer stuk en mijn vriend, die was uiteraard erg blij met het feit dat er wat geld bespaard werd!

Via een privé bericht mocht ik contact opnemen met Marieke van What a wonderful wedding. Het was een super leuk gesprek waarin ze me feliciteerde en mijn gegevens vroeg om het gastenboek naar me toe te sturen. Toen ik het pakketje een paar dagen later mocht ontvangen werd ik nog eens super blij met de manier hoe ze met hun kanten omgaan. Er zat een persoonlijk bericht bij van Marieke die ons veel plezier wenste met de voorbereidingen van de bruiloft en de dag zelf.

Het gastenboek zelf ziet er erg goed uit. Het boek is van goede kwaliteit en ziet er super leuk uit van binnen. Echt een paspoort! Er zit een leuk bordje bij met tips en ideeën voor je gasten wat zij in jou gastenboek zouden kunnen schrijven. Dit is wel in het Engels, maar persoonlijk vind ik dat wel passen! Het is niet voor niets met het thema reizen! De stempels zien er goed uit en zijn een schappelijke grote. Het enige wat je zelf nog aan moet schaffen is een inkt kussen om de stempels te plaatsen samen met een pen om te schrijven, maar die haal je makkelijk en goedkoop bij een kantoorwinkel.

Ik geef de website en Facebook van What a wonderful wedding een 8.5. Het ziet er vrolijk en overzichtelijk uit! De prijzen verschillen erg waar door er voor ieder budget wel iets leuks te vinden is. Het inspiratie magazine is erg informatief en vrolijk waardoor je genoeg inspiratie op kan doen voor je bruiloft. Wat ik zelf nog terug zou willen zien zijn foto's en tips van de producten die zij verkopen. Hoe ziet het er uit op de bruiloft van de klanten? klant reviews met foto's zijn ook altijd leuk voor een realistisch beeld.

Ik wil jullie nogmaals bedanken voor het prachtige gastenboek en ik zal zeker de website nog even afstruinen voor onze bruiloft!

 
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten